SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

01
Dec
2015

01 december 2015 09:30 - 17:00

(Opslaan naar agenda)

't Spant @ Doctor Abraham Kuyperlaan 3, 1402 SB Bussum, Nederland



r: van 1 december 2015 9.30 uur - 17.00 uur Boek nu Wat als de boer je doelgroep is? Wat zegt dat over jouw marketingbenadering? Speciaal voor iedereen werkzaam binnen de ag...
AgriMarketing Summit
r: van 1 december 2015 9.30 uur - 17.00 uur Boek nu Wat als de boer je doelgroep is? Wat zegt dat over jouw marketingbenadering? Speciaal voor iedereen werkzaam binnen de agrimarketing is er de AgriMarketing Summit, Een uniek event waarbij je in een dagprogramma wordt bijgepraat en leert van sprekers die hun kennis en praktijkverhalen met jou delen. Door de informele en kleinschalige setting is er volop ruimte om samen geïnspireerd te raken en ideeën te creëren die een ieder weer in de dagelijkse beoefening van zijn of haar vak kan toepassen. •Omschrijving •Programma •Organisatie Tijdens het event worden de resultaten van een uniek onderzoek gepresenteerd. Dit type onderzoek vond nooit eerder plaats in de agrarische sector en biedt inzicht in: - achterliggende waarden, behoeften en motieven van agrariërs: ten opzichte van elkaar, Nederland en binnen sectoren - welke concrete richtlijnen leveranciers u voor uw klantbenadering kunt hanteren Tijdens de AgriMarketing Summit krijg je antwoord op vragen als: - Met welke trends en ontwikkelingen moet ik de komende jaren rekening houden in mijn marketing? - Hoe zet ik als toeleverend bedrijf mijn product met meerwaarde in de markt? - Waarom, wanneer en hoe maakt de boer beslissingen? - Wat zijn zijn/haar onderliggende drijfveren? - Hoe zet ik het mobiele kanaal succesvol in om mijn doelstellingen te behalen? - Hoe haal ik de maximale ROI uit face-2-face contact met boeren? - Wat kan ik morgen veranderen om communicatie richting de agrarische sector effectiever te laten zijn? - Hoe zet ik creativiteit in om concurrenten voor te blijven? r: van 1 december 2015 9.30 uur - 17.00 uur Boek nu Wat als de boer je doelgroep is? Wat zegt dat over jouw marketingbenadering? Speciaal voor iedereen werkzaam binnen de agrimarketing is er de AgriMarketing Summit, Een uniek event waarbij je in een dagprogramma wordt bijgepraat en leert van sprekers die hun kennis en praktijkverhalen met jou delen. Door de informele en kleinschalige setting is er volop ruimte om samen geïnspireerd te raken en ideeën te creëren die een ieder weer in de dagelijkse beoefening van zijn of haar vak kan toepassen. •Omschrijving •Programma •Organisatie Tijdens het event worden de resultaten van een uniek onderzoek gepresenteerd. Dit type onderzoek vond nooit eerder plaats in de agrarische sector en biedt inzicht in: - achterliggende waarden, behoeften en motieven van agrariërs: ten opzichte van elkaar, Nederland en binnen sectoren - welke concrete richtlijnen leveranciers u voor uw klantbenadering kunt hanteren Tijdens de AgriMarketing Summit krijg je antwoord op vragen als: - Met welke trends en ontwikkelingen moet ik de komende jaren rekening houden in mijn marketing? - Hoe zet ik als toeleverend bedrijf mijn product met meerwaarde in de markt? - Waarom, wanneer en hoe maakt de boer beslissingen? - Wat zijn zijn/haar onderliggende drijfveren? - Hoe zet ik het mobiele kanaal succesvol in om mijn doelstellingen te behalen? - Hoe haal ik de maximale ROI uit face-2-face contact met boeren? - Wat kan ik morgen veranderen om communicatie richting de agrarische sector effectiever te laten zijn? - Hoe zet ik creativiteit in om concurrenten voor te blijven? Wat als de boer je doelgroep is? Wat zegt dat over jouw marketingbenadering? Speciaal voor iedereen werkzaam binnen de agrimarketing is er de AgriMarketing Summit, Een uniek event waarbij je in een dagprogramma wordt bijgepraat en leert van sprekers die hun kennis en praktijkverhalen met jou delen. Door de informele en kleinschalige setting is er volop ruimte om samen geïnspireerd te raken en ideeën te creëren die een ieder weer in de dagelijkse beoefening van zijn of haar vak kan toepassen. Tijdens het event worden de resultaten van een uniek onderzoek gepresenteerd. Dit type onderzoek vond nooit eerder plaats in de agrarische sector en biedt inzicht in: - achterliggende waarden, behoeften en motieven van agrariërs: ten opzichte van elkaar, Nederland en binnen sectoren - welke concrete richtlijnen leveranciers u voor uw klantbenadering kunt hanteren Tijdens de AgriMarketing Summit krijg je antwoord op vragen als: - Met welke trends en ontwikkelingen moet ik de komende jaren rekening houden in mijn marketing? - Hoe zet ik als toeleverend bedrijf mijn product met meerwaarde in de markt? - Waarom, wanneer en hoe maakt de boer beslissingen? - Wat zijn zijn/haar onderliggende drijfveren? - Hoe zet ik het mobiele kanaal succesvol in om mijn doelstellingen te behalen? - Hoe haal ik de maximale ROI uit face-2-face contact met boeren? - Wat kan ik morgen veranderen om communicatie richting de agrarische sector effectiever te laten zijn? - Hoe zet ik creativiteit in om concurrenten voor te blijven?




Algemeen    |   @ 't Spant