SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

09
Jun
2015

09 juni 2015 09:30 - 13:00

(Opslaan naar agenda)

Ramada Apollo Amsterdam Centre @ Staalmeesterslaan 410, 1057 PH Amsterdam, Nederland



Schuif aan met Freshdesk bij de allereerste Freshdesk Seminar in Nederland. Krijg antwoorden op uw vragen en leer hoe u de steeds fluctuerende golven binnen de klantenservice op de slimst mogelijke ma...
Customer Happiness Tour: Netherlands
Schuif aan met Freshdesk bij de allereerste Freshdesk Seminar in Nederland. Krijg antwoorden op uw vragen en leer hoe u de steeds fluctuerende golven binnen de klantenservice op de slimst mogelijke manier voor blijft. De regels voor omgang met klanten zijn drastisch veranderd in de afgelopen jaren - directe, persoonlijke en efficiënte klantenservice is uitgegroeid tot de nieuwe standaard. Uw interacties op het gebied van support zijn meer dan enig ander contactmoment met de klant uw beste kans om u direct naar uw klanten te profileren als een probleemoplosser. Dit betekent dat dit uw beste kansen zijn om snel het vertrouwen van uw klant te winnen (of verliezen). Hoe kan het zo zijn dat de snelle groei van vandaag de dag en flexibele bedrijven de meest effectieve klantbeleving bieden en tegelijkertijd profiteren van elke gelegenheid om betrokkenheid en tevredenheid van de klant teweeg te brengen? Schuif aan met Freshdesk bij de allereerste Freshdesk Seminar in Nederland. Krijg antwoorden op uw vragen en leer hoe u de steeds fluctuerende golven binnen de klantenservice op de slimst mogelijke manier voor blijft. Waarom bijwonen? Verkrijg tactische inzichten om de klantenservice te verbeteren De mogelijkheid om te netwerken en om ideeën te delen met collega’s en leiders binnen de industrie Leer over de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van klantbeleving Website: http://www.customerhappinesstour.com/nl/2015/june09/ Tel contactpersoon: +91 9840617209 E-mail contactpersoon: divya.prabakar@freshdesk.com Sprekers: Girish Mathrubootham (CEO Freshdesk) & Joachim Beckmann (Director Check your Service)