SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

12
mei
2015

12 mei 2015 09:30 - 17:00

(Opslaan naar agenda)

Emerce HQ Amsterdam @ Willem Fenengastraat 4, 1096 BK Amsterdam, Nederland



Training conversie optimalisatie Datum 12 en 19 mei 2015 Locatie Emerce HQ Amsterdam 12 en 19 mei 2015 Trainers: Eddy Boeve en Joey Fieggen Kosten: € 1.395,- exclusief BTW Kortin...
Emerce training conversie optimalisatie 12 & 19 mei
Training conversie optimalisatie Datum 12 en 19 mei 2015 Locatie Emerce HQ Amsterdam 12 en 19 mei 2015 Trainers: Eddy Boeve en Joey Fieggen Kosten: € 1.395,- exclusief BTW Korting*: € 1.245,- excl. BTW Emerce leden en deelnemers aan Emerce events (2015) Aanmelden Vergroot uw kennis en omzet De tweedaagse training gaat over het verbeteren van conversie door het toepassen van psychologische principes, beter werkende copywriting en -content, de juiste aangeboden extra services en het optimaliseren van het koopproces. Verleiden doet u zo U leert van kleine ingrepen tot grote veranderingen. Kijkers omzetten naar kopers. Overtuigend verleiden van uw publiek. Hen op de juiste knoppen te laten drukken. Uw aanbod duidelijk, aansluitend en zichtbaar tonen. Het verschil maken ten opzichte van uw concurrentie. Meer verkopen, lagere uitstappercentages en een hogere basketvalue. Het kan! Meld u nu aan voor de Emerce training Conversie optimalisatie. Onze experts vertellen u de principes en toepassingen. Voor wie? Online marketeer, webshop-, product-, category manager, contentspecialist, maar ook communicatie specialisten en uitgevers. Iedereen met focus op het verhogen van meer online resultaat, sales en leads. Dit mag u verwachten 1.Verleidingsprincipes U leert de belangrijkste verleidingsprincipes kennen en weet hierna hoe deze effectief zijn toe te passen. Principes zoals social proof, sense of urgency of commitment. Met de belangrijkste trends en experts (als Cialdini, McGovern en Eisenberg) als inspiratie. 2.Koopproces In beeld komen de fases, funnels en koperstypen. Leer uw doelgroep écht begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen. 3.Extra service Gratis retouren, same day delivery en meer. U hoort welke type services werken en welke niet. Wat bereikt u ermee? U leert met welke extra’s u uw klant over de streep kunt trekken. 4.Beeld & design Als u de verschillende design technieken kent, helpt dit u beter te formuleren wat u verwacht van uw ontwerper en ontwikkelaar. En ook beter invloed kunt uitoefenen op het resultaat. 5.Copywriting Effectieve call to actions, maar ook valkuilen en opmaak (plus opbouw) van uw verhaal. 6.Content Naast tekst ook beeld. Er is veel onderzoek bekend en de experts zetten deze op een rij. Wat werkt écht en voor welke type aanbod? 7.(Herhaal)aankopen stimuleren Aan bod komen onder andere pricing strategie, de “alleen vandaag” type acties, maar ook het verhogen van de basketvalue. Soms kunt u met kleine nuances, grote resultaten boeken. 8.Checkout proces en formulieren In dit onderdeel worden veel voorbeelden doorgenomen. Van welke sites online kunt u leren en waarom. Alles op dezelfde pagina en scrollen of toch niet? Wanneer en waar? Emerce HQ12 en 19 mei 2015 Emerce HQ () € 1.395,- voor twee dagen, excl. BTW, incl. materialen en lunch € 1.245,- voor Emerce leden en deelnemers aan Emerce events in 2015Aanmelden Vorige trainingen waren snel vol wees er op tijd bij! Programma Dinsdag 12 mei 2015 9:30u Start 10:00u Blok 1 12:30u Lunch 13:00u Blok 2 17:00u Recap




Algemeen    |   @ Emerce HQ Amsterdam