SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

12
Mar
2015

12 maart 2015 14:30 - 18:00

(Opslaan naar agenda)

Miele Inspirience Centre @ De Limiet 2, De Biezen, 4130 ED Vianen, Nederland



90% van ons gedrag wordt bepaald door drijfveren en emoties waarvan we ons niet bewust zijn. Toch blijven organisaties proberen indruk op klanten te maken door in te spelen op ‘rationele’ factoren, zo...
Excelleren in emotionele klantbeleving
90% van ons gedrag wordt bepaald door drijfveren en emoties waarvan we ons niet bewust zijn. Toch blijven organisaties proberen indruk op klanten te maken door in te spelen op ‘rationele’ factoren, zoals functionele verbeteringen van producten en diensten. Het effect daarvan is echter klein. Heel klein! Zelfs relatief grote investeringen in procesverbetering hebben vaak maar een beperkt effect op de klant-tevredenheidsscores. Wie weg wil breken uit de relatieve onverschilligheid die klanten ten toon spreiden, moet dus een andere koers varen. Ofwel: een dienst-, service-, proces- of productervaring bieden die in de emotionele beleving van de klant wél het verschil maakt. Want alleen deze zogenaamde ‘9+ ervaringen’ maken een diepe indruk op de klant en leveren daadwerkelijk sprongen in klanttevredenheid, reputatie en NPS op. Tijdens deze middag zullen sprekers Stephan van Slooten en Gerda van het Land je, in de bijzondere entourage van het Miele Inspirience Center, o.a. meenemen op een bijzondere, veelzeggende ‘klantreis’. Schrijf je nu in: Registreren doe je via deze persoonlijke registratielink: http://www.hsmai.nl/meeting/Maart_2015.html?GUID=9421077141513df20fce666235365318 Voor HSMAI leden is deelname aan deze Educational natuurlijk gratis. Niet leden betalen € 95,- (Excl. Btw) Bijeenkomst op maat? Stel jouw belangrijkste vraag voor die middag! Wij willen graag dat jij zoveel mogelijk uit onze Educationals haalt. Daarom kun je bij het registreren van jouw deelname de vraag stellen die jou, m.b.t. dit onderwerp, het meest bezighoudt én aangeven wat jij verwacht van deze middag, zodat de sprekers hier op voorhand rekening mee kunnen houden.