SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

09
Oct
2014

09 oktober 2014 09:00 - 18:00

(Opslaan naar agenda)

SAP Nederland @ A2



Op donderdag 9 oktober nemen we je graag mee in de toekomst van het winkelen, vitale business modellen en belevingstechnologieën. SenseWorld zal tijdens het congres een presentatie geven over het Comm...
Future Shopping
Op donderdag 9 oktober nemen we je graag mee in de toekomst van het winkelen, vitale business modellen en belevingstechnologieën. SenseWorld zal tijdens het congres een presentatie geven over het Community Management & Control Board, de meest innovatieve tool voor de retail. Kom ook en laat je informeren en inspireren! Hoe zal de toekomst van het winkelen eruit gaan zien? Wat zijn trends, kansen en interessante ontwikkelingen voor jou als ondernemer? Hoe bereid je je voor op een vitale bedrijfstoekomst? Allemaal vragen die op 9 oktober beantwoord zullen worden door de bevlogen sprekers die op het programma staan van Future Shopping. Het congres staat dit jaar in het teken van community management. Door jouw klantreis te regisseren en meerdere routes te ontwerpen voor de verschillende klantgroepen, ontvang je je investering dubbel en dwars retour! Een innovatieve tool die je hierbij kan helpen, is het CMC Board dat SenseWorld heeft ontwikkeld. Joost Roede, innovatiemanager van SenseWorld, zal de werking en functie van dit dashboard toelichten in zijn presentatie op Future Shopping. 'Ik verwacht dat retailers meer aandacht gaan besteden aan de gemakbehoefte van de consument en de beleving die een klant verwacht in een winkelomgeving. Technologie speelt hierbij een grote rol. Door de beleving af te stemmen op de doelgroep die op dat moment aanwezig is stuurt het CMC Board naast een optimale klantbeleving ook op een verhoogd rendement voor je bedrijf, zowel op omzet, data én traffic.' Aldus Joost Roede. De overige sprekers zijn top retailers zoals Petra van der Linden, voorheen werkzaam als CEO bij Prénatal en inmiddels Algemeen Directeur bij Natudis Nederland BV. Zij gaat in op de vraag of traditionele winkelformules nog wel van deze tijd zijn. Door een flexibele formule aanpak heeft Natudis het aantal natuurwinkels verdubbeld in een half jaar tijd! Belinde Bakker heeft jarenlange werkervaring als commercieel manager bij de Kijkshop, als Retail Manager op Schiphol en is nu Managing Director bij vastgoedpartij Wereldhave. Belinde deelt haar visie op hoe middelgrote winkelcentra relevant blijven in de toekomst. Ton Teerling schetst het winkellandschap vanuit psychologisch inzicht en Gino Thuy van GFK aan de hand van de laatste onderzoeksresultaten. Wat zijn de belangrijkste consumentveranderingen en hoe speel je daar als retailer op in? Bij een nieuwe economie hoort ook een nieuwe manier van adverteren. Als consument zelf bepalen welke data je deelt en er ook nog voor betaald krijgen! Leaflad maakt het binnenkort mogelijk. Harm Snaphaan trakteert je op een uniek voorproefje van 's werelds eerste persoonlijke online reclame magazine. Dagvoorzitter Désirée Struijk verbindt alle presentaties aan elkaar en opent het congres met haar visie op dit nieuwe tijdsgewricht. Kortom, een waardevolle dag om je honger naar informatie en inspiratie mee te stillen! Ik nodig je dan ook van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Deelnemers die zich al hebben aangemeld, zijn o.a. werkzaam voor AgriRetail, ANKO, Avans Hogeschool, Corio, FleuraMetz BV, Hema, IKEA en V&D. Dit biedt tevens mooie netwerkmogelijkheden!




Algemeen    |   @ SAP Nederland