SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

22
Apr
2015

22 april 2015 15:00 - 18:00

(Opslaan naar agenda)

LAB111, Amsterdam @ Arie Biemondstraat 111



Nieuwe, disruptieve spelers als Airbnb, Uber en Netflixstaan volop in de spotlights. Deze bedrijven trekken de aandacht omdat ze hard groeien. Enerzijds door een innovatief businessmodel, anderzijds d...
iLounge User experience
Nieuwe, disruptieve spelers als Airbnb, Uber en Netflixstaan volop in de spotlights. Deze bedrijven trekken de aandacht omdat ze hard groeien. Enerzijds door een innovatief businessmodel, anderzijds dankzij een sterke focus op user experience. UA Stilstaan is geen optie Voor bestaande bedrijven is het vaak lastig om op deze nieuwe werkelijkheid te anticiperen. De enige oplossing is dat bedrijven zelf disruptief worden en dus voorlopen bij veranderingen. Maar hoe zit het met UX bij bedrijven in Nederland? Wat is de invloed van disruptieve spelers? Welke learnings kunnen wij trekken uit hun ervaringen? Op woensdag 22 april organiseert de DDMA Commissie iMarketing de iLounge:‘User Experience: wat hebben Nederlandse bedrijven geleerd vande disruptors?’. Deze middag delen sprekers van drie grote ondernemingen én start-ups hun inzichten. EdsgeJan Westerhof – Marketing directeur Van Mossel Groep Van Mossel Groep is een van de grootste en meest succesvolle automotivebedrijven van Nederland, België en Duitsland. Bestaande uit 26dealerbedrijven, 3 Mega Occasion centra, 8 schadebedrijven en verschillende leaslabels. Dit bedrijf vertegenwoordigt de automerken Volkswagen, Volkswagen bedrijfswagens, Audi, Opel, Peugeot, Ford, Kia en Jaguar LandRover. Edsge Jan kan je vertellen hoe je in een sterk concurrerende markt groei kan realiseren dankzij een absolute focus op de customer DN Daan Noordeloos – Manager Marketing and Customer strategies Transavia Low-cost maatschappij Transavia is onderdeel van Air France-KLM en opereert vanuit zes thuisbases in Nederland en Frankrijk. Onlangs lanceerde Transavia een nieuwe positionering en visuele identiteit. Transavia streeft er naar uit te groeien tot Europa’s leidende low-cost maatschappij in gastvrijheid en service. Zowel in de lucht als online. Transavia wil groeien in omvang en bestemmingen en gaat zich ook richten op de zakelijke passagier. Martijn defemove Martijn Lukaart – Business solution architect en oprichter eMove.me eMove.me realiseert mobiele apps voor het van afstand bestellen en betalen met mobiel, met daarbij tal van extra mogelijkheden. Denk hierbij aan proximity marketing, wat mogelijk is te combineren met narrowcasting. Martijn zal tijdens zijnpresentatie enkele succesvolle cases toelichten. Daarnaast zalhij tips, trics & tools delen waar jij als marketeer direct mee aan de slag kan. JLJerry Lieveld- Founder and Chief Creative director DARE TO DIFR Praktische informatie Programma: 15.00 uur: Inloop& ontvangst 15.30 uur: Start bijeenkomst 18.00 uur: Netwerkborrel Kosten: DDMA-leden: GRATIS* Niet-leden: 50 euro*




Algemeen    |   @ LAB111, Amsterdam