SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

16
Dec
2015

16 december 2015 17:30 - 21:45

(Opslaan naar agenda)

De Efteling @ Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, Nederland



Wij zijn bijzonder trots dit jaar af te sluiten met een Inspiration met en bij twee prachtige bedrijven, de Efteling en Coca-Cola. Twee merken die erin slagen verbinding te maken door ...
Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola
Wij zijn bijzonder trots dit jaar af te sluiten met een Inspiration met en bij twee prachtige bedrijven, de Efteling en Coca-Cola. Twee merken die erin slagen verbinding te maken door hun verhalen met hun fans. Door continue innovatie bereiken ze verschillende en zeker ook jonge doelgroepen, zodat ze ook over 50 jaar nog een relevant merk zijn. Hoe ze dit doen, de klantbeleving en hoe ze hierbij storytelling en contentmarketing inzetten, komt uitgebreid aan de orde tijdens deze Inspiration. Concept- & Inspiratiemanager Frans Goenee van de Efteling neemt ons mee in de prachtige dynamische en wondere wereld van de Efteling met als thema: Klantgericht WILLEN zijn, een andere manier van denken! Hij neemt ons mee naar het verleden, het heden en de toekomst van de Efteling. Van product denken naar concept denken staat hierbij centraal. Klantbeleving en storytelling komen terug in alle facetten van het bedrijf en we dompelen ons volledig onder. Vervolgens gaat Therese Noorlander, Director Public Affairs and Communications bij Coca-Cola Nederland, in op hoe Coca-Cola storytelling inzet als onderdeel van haar contentstrategie en hoe ze hierbij haar merk en fans, zeker ook jongeren, weet te verbinden. Coca -Cola is een pionier op het gebied van storytelling en content marketing. Hoe zij op zoek gaan naar het perfecte verhaal en dat dit verhaal nooit af is, komt aan de orde. Hoe ziet de customer journey eruit? Wat zijn de trends en de strategische keuzes achter de verhalen? Hoe ontwikkelt storytelling zich? Hoe gaat Coca-Cola om met het idee ‘making the world a better place’, welke rol spelen duurzaamheid en gezondheid hierbij? Hoe slaagt Coca-Cola erin om storytelling en contentmarketing in te zetten om een onvergetelijke beleving waar te maken? Meld je snel aan voor deze prachtige Inspiration! Meer informatie & aanmelden > _____




Algemeen    |   @ De Efteling