SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

04
Feb
2016

04 februari 2016 00:00

(Opslaan naar agenda)

DeFabrique @ Utrecht, Nederland



Het thema van vorig jaar "van branded content naar brands met content" is een ontwikkeling die nog steeds volop gaande is en content voor brands lijkt zelfs een steeds grotere vlucht te nemen. De term...
Next Generation Branded Content
Het thema van vorig jaar "van branded content naar brands met content" is een ontwikkeling die nog steeds volop gaande is en content voor brands lijkt zelfs een steeds grotere vlucht te nemen. De termen hero, hub en hygiene content lijken gemeengoed te worden. Verschillende nieuwe creatieve partijen in de markt bieden zich aan. Kanalen zoals video en nieuwe "exploitanten" die vloggers en youtube kanalen aanbieden aan merken, komen op. Maar wat is nu goede (branded) content die bijdraagt aan de doelstellingen van het merk en die tegelijkertijd relevant is voor de doelgroep? Hoe belangrijk is daarbij het merkverhaal? Weten we welke (branded) content de doelgroep interessant vindt? Wat wordt de next generation (branded) content? Moeten we niet veel meer leren van de gevestigde contentmakers die weten wat de ingrediƫnten voor goede content zijn om doelgroepen mee te boeien en te binden? Hoe pak je dat dan aan en met wie moet je dan samenwerken? Tijdens het 10e Branded Content Event zullen we uitgebreid in gaan op deze ontwikkelingen en vragen. We trappen af met Joeri van den Bergh, bekend van het boek " How cool brands stay hot", die een inspirerende keynote zal geven over verschillen en overeenkomsten tussen generaties en wat dat betekent voor het aanbieden van content. Gevolgd door cases, een live content pitch, de laatste onderzoeksresultaten en een prikkelende afsluitende visie op contentmarketing door Cor Hospes, schrijver van "De Contentbijbel".




Algemeen    |   @ DeFabrique