SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

14
Nov
2014

14 november 2014 09:30 - 17:00

(Opslaan naar agenda)

NIMA Amsterdam @ Hogehilweg 16, 1101 CD Amsterdam



Pac-man, Supermario, Angry Birds en Candy Crush zijn games die niet meer uit ons leven en van onze mobiele telefoons zijn weg te denken. Maar kunnen games ook worden gebruikt om verandering binnen org...
NIMA Workshop: gamification
Pac-man, Supermario, Angry Birds en Candy Crush zijn games die niet meer uit ons leven en van onze mobiele telefoons zijn weg te denken. Maar kunnen games ook worden gebruikt om verandering binnen organisaties in beweging te brengen? Bart Hufen ging in zijn boek ‘Laat met je merk spelen’ op zoek naar deze vraag en constateert dat het niet alleen kan, maar ook bijzonder effectief is! Bart begeleid je gedurende deze dag persoonlijk in de toepassing van gamification. Hij toont de kracht van gamification middels praktijkvoorbeelden, en reikt doeltreffende methodes aan om je van alle middelen te voorzien om succesvol gamification te implementeren. In de veranderlijke wereld van vandaag zijn bedrijven constant op zoek naar manieren om een optimale beleving van hun merk en producten aan hun klanten te bieden. Communiceren van brand-values, trainen van personeel op het gebied van compliance, bevordering van upselling/crosselling, inzicht in klanten segmenten en het bevorderen van the customer journey zijn enkele toepassingen die Bart als geen ander middels gamification weet te realiseren. En zijn ervaringen en methodes deelt hij graag! Module 1 In level één exploreren we het werkveld van gamification. Bart deelt zijn kennis over applied games die je in staat stelt games te analyseren. De waardevolle inzichten die worden aangereikt zijn onmisbaar in je zoektocht naar een effectieve toepassing van gamification. Onderwerpen •Wat is gamification nou echt? •Wat zijn applied games? •Welke game-mechanieken zijn er? •Waarom zijn games zo verslavend? Module 2 In level twee verdiepen we ons in het werkveld van gamification. Je wordt begeleid om van probleemstelling tot een concrete briefing te komen. Een innoverende en interactieve module gevuld met in de praktijk bewezen methodes en werksessies. Onderwerpen •Verdieping van de game-mechanieken •Toepassing van game-mechanieken •GameStorm •Opstellen van een briefing. Wie verzorgt deze workshop? BartBart Hufen MBM is gamification expert, oprichter van BrandNewGame en auteur van het boek ‘Laat met je merk spelen’ (Kluwer, 2010). PE punten Senior Marketing Professionals ontvangen voor het volgen van deze NIMA Workshop 8 PE punten. Wat kost het? De kosten voor deelname aan deze NIMA workshop zijn € 395. Ben je geen NIMA lid, maar wil je wel graag deelnemen? Neem dan contact met ons op via leden(at)nima.nl of 020-5039300. Meer informatie: http://www.nima.nl/




Algemeen    |   @ NIMA Amsterdam