SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

06
Nov
2014

06 november 2014 13:00 - 17:00

(Opslaan naar agenda)

Erasmus Universiteit @ Burgemeester Oudlaan 50, Rotterdam School of Management, 3062 Rotterdam, Nederland



donderdag 6 november / Rotterdam
The Naked Consumer
 
Tijdens dit congres worden de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van neuromarketing gepresenteerd en staan we s...
The Naked Consumer
donderdag 6 november / Rotterdam
The Naked Consumer
 
Tijdens dit congres worden de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van neuromarketing gepresenteerd en staan we stil bij de vraag wat dit voor de marketingpraktijk betekent. Aangezien nieuwe ontwikkelingen en inzichten elkaar in rap tempo opvolgen, is dit congres een 'must' voor elke marketeer die begrip van, én grip op zijn klanten wil hebbenaarlijks worden miljoenen euro’s aan marketingactiviteiten uitgegeven zonder dat we weten of deze effectief zijn, dan wel het juiste imago creëren. Wanneer we aan consumenten vragen waardoor ze zich laten beïnvloeden en wat hen tot gedrag aanzet, krijgen we berationaliseerde antwoorden. The Naked Consumer, een kennisplatform van EURIB, staat stil bij de essentie van consumentengedrag. Als we door de rationele verklaringen van consumenten heen kijken, wat kunnen we dan zeggen over de werkelijke beweegredenen van zijn of haar gedrag? Wat zijn de onbewuste processen die informatieverwerking en daadwerkelijke keuzes van consumenten beïnvloeden? Kortom, waar is de keuze van de consument daadwerkelijk op gebaseerd en hoe leggen we die beweegredenen bloot? Dat zijn de vragen die bij The Naked Consumer centraal staan.
Erasmus Universiteit, Rotterdam
13.00 - 17.00 uur, www.thenakedconsumer.nl