SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

The best of Global Digital Marketing - The Storybook

Een combinatie van de beste internationale cases. Beschreven aan de hand van de uitgangspunten van de case maar ook de uitwerking.

Leren van anderen en vertalen naar jezelf. Kortom het delen van de kennis en ervaringen staat centraal in dit boek dat is geschreven door Mike Berry en Hando Sinisalu.  The Best of Global Digital Marketing - The Storybook, is geschreven vanuit een perspectief van delen van ervaringen om zo zelf verder te kunnen. Het is een boek geworden dat zowel veel inhoud levert alsook lekker leesbaar is tijdens een rustig moment.

Elke case is opgebouwd uit een introductie, een stukje achtergrond, de gekozen oplossing en het uiteindelijke resultaat. Een greep uit de cases die worden behandeld zijn: Adobe, Toyota, KBC Bank, Nutella, Amazon, Loom, Adidas, Silverline en Vodafone. Ditt zijn maar een paar voorbeelden uit de gehele reeks.

Het boek is een must voor elke marketing- en communicatieprofessional die vanuit de klant denkt en handelt en die wil bijblijven. Het boek wordt GRATIS weggegeven aan elke bezoeker van www.digitalmarketingin1day.nl.