SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Tot 30 procent foutieve data in klantdatabases verzekeraars

jioKlantdatabases van verzekeringsbedrijven bevatten vaak doublures of inconsistente en incomplete informatie.

Bij slecht onderhouden systemen is twintig tot dertig procent van de klantdata foutief. Zelfs databases die regelmatig worden opgeschoond bevatten gemiddeld tussen de twee en tien procent doublures. Dat stelt Human Inference, Europees marktleider in het integraal klantbeeld, in haar laatste whitepaper.

Lees meer: Tot 30 procent foutieve data in klantdatabases verzekeraars

Ricoh introduceert Customer Communication Management

ricMet de lancering van Customer Communication Management (CCM) versterkt Ricoh haar portfolio met softwareproducten en diensten op het gebied van IT- en documentmanagement.

CCM stelt informatie-intensieve organisaties, zoals financiële instellingen, verzekeringsmaatschappijen, telefoonmaatschappijen en nutsbedrijven, in staat om op basis van data-analyse nauwgezetter en meer afgestemd op daadwerkelijke behoeften te communiceren met hun doelgroep. Dit met als doel het tegen lagere kosten versterken van klantloyaliteit, het vergroten van cross- en upsell mogelijkheden en het verhogen van conversie op klantcommunicatie.

Lees meer: Ricoh introduceert Customer Communication Management

Philips kondigt eerste 3D navigatiesysteem aan voor behandeling kanker

philipsKoninklijke Philips (NYSE: PHG; AEX: PHI) heeft vandaag de introductie bekendgemaakt van EmboGuide, de nieuwste Philips-innovatie op het gebied van de interventieoncologie.

Deze oplossing biedt live 3D-navigatieondersteuning bij de beeldgestuurde behandeling van lastig bereikbare lever tumoren bij patiënten die niet voor een operatie in aanmerking komen. Philips werkte voor de ontwikkeling onder meer nauw samen met het UMC Utrecht en het UZ Leuven.

Lees meer: Philips kondigt eerste 3D navigatiesysteem aan voor behandeling kanker

Praktisch hulpmiddel voor de aanpak van werkdruk: het Werkdrukkompas

werkdrukMedewerking van het management is een cruciale factor voor de aanpak van werkdruk in organisaties. Maar hoe krijg je het management mee?

In het kader van de op 13 mei gelanceerde PSA-campagne (psycho-sociale arbeidsbelasting, waaronder ook werkdruk valt) lanceert inPreventie het Werkdrukkompas. Dit gratis hulpmiddel helpt om in gesprek te treden met management met een kant-en-klare, voor de organisatie op maat gemaakte presentatie waarin wordt uitgelegd wat werkdruk precies is, welke factoren in het bedrijf  aandacht nodig hebben én mogelijke oplossingen.

Lees meer: Praktisch hulpmiddel voor de aanpak van werkdruk: het Werkdrukkompas