SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Bedrijven met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.

Steven Van Belleghem:  "De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen.

Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.  Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Lees meer: Bedrijven met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.

De tijd van opdrachtgevers naar de mond praten is voorbij

opdradhtNee zeggen tegen je opdrachtgever kan wel eens heel veel ellende en kosten besparen. Professionals zijn echter vaak bang om de relatie te schaden of de opdracht te verliezen als ze eerlijk zijn.

'Toch is dit nu juist de manier om je te onderscheiden', aldus Jan Willem van den Brink en Maarten van Os, in hun nieuwe boek 'Opdrachtgever tevreden'. Veel professionals hebben de neiging om hun opdrachtgevers enigszins naar de mond te praten, en hebben een 'u vraagt, wij draaien'-mentaliteit. In het huidige economische klimaat is dat een doodlopende straat.

Lees meer: De tijd van opdrachtgevers naar de mond praten is voorbij

Is er nog toekomst voor de winkelstraat?

boekWinkeliers hebben jarenlang hun kop in het zand gestoken. Met als gevolg dat al tientallen ketens failliet zijn gegaan of er slecht voor staan. Met name het middensegment heeft het moeilijk.

De afgelopen jaren werd door winkeliers de schuld vooral gezocht in de economische crisis en de toenemende concurrentie van online webwinkels. En natuurlijk spelen deze factoren een rol, maar volgens Cor Molenaar is dit een veel te gemakkelijke conclusie.   Want nu de economie zich herstelt, blijkt het met heel veel winkels slechter te gaan dan ooit. V&D en Blokker zijn hier sprekende voorbeelden van. Hoe kan dit?

Lees meer: Is er nog toekomst voor de winkelstraat?

The best of Global Digital Marketing - The Storybook

Een combinatie van de beste internationale cases. Beschreven aan de hand van de uitgangspunten van de case maar ook de uitwerking.

Leren van anderen en vertalen naar jezelf. Kortom het delen van de kennis en ervaringen staat centraal in dit boek dat is geschreven door Mike Berry en Hando Sinisalu.  The Best of Global Digital Marketing - The Storybook, is geschreven vanuit een perspectief van delen van ervaringen om zo zelf verder te kunnen. Het is een boek geworden dat zowel veel inhoud levert alsook lekker leesbaar is tijdens een rustig moment.

Lees meer: The best of Global Digital Marketing - The Storybook