SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales beter de baas

sales-beter-de-baasMeer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan ooit.

Werkt uw huidige aanpak niet, maar is onduidelijk waar het probleem precies zit? Is het halen van verkooptargets lastig? In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales en spoort hij u aan vandaag nog actie te ondernemen. Hij stelt herkenbare problemen aan de orde en geeft direct toepasbare adviezen en oplossingen. Doel is dat u vandaag nog besluit: 'We gaan het anders doen. We pakken het proactiever aan. We laten succes niet langer aan het toeval over.'Sales beter de baas maakt de weg vrij om succesvoller te zijn dan ooit

Lees meer: Sales beter de baas

Managementboek: Strategic agility, concurrentievoordeel in turbulente tijden

boekHoe speel je als organisatie anno 2014 snel en flexibel in op de continue ontwikkelingen en kansen in de markt? En in hoeverre kun je grote, vaak onvoorziene veranderingen goed opvangen?

Het boek Strategic Agility, concurrentievoordeel in turbulente tijden, biedt een praktische handleiding voor organisaties om strategisch wendbaar(der) te worden en zo meer concurrentievoordeel te behalen. Met het eerste Nederlandse boek over strategic agility of ‘strategische wendbaarheid’ bieden auteurs Mark Hulshof, Sjors van Leeuwen en Jesse Meijers een heldere inleiding in dit relatief onbesproken thema.

Lees meer: Managementboek: Strategic agility, concurrentievoordeel in turbulente tijden

Sluit de deal! - Slimme verkoopgesprekken voeren en meer orders scoren

sluit de dealZe zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.

In het boek 'Sluit de deal! - Slimme verkoopgesprekken voeren en meer orders scoren' van Michel Hoetmer leest u alles over wat de beste manier is om instemming van de klant te krijgen en orders af te sluiten.

Lees meer: Sluit de deal! - Slimme verkoopgesprekken voeren en meer orders scoren

Paul Kloosterboer schrijft boek van het jaar

Van Waarnemen naar waarmakenHet boek 'Van waarnemen naar waarmaken' van Paul Kloosterboer is verkozen tot het beste boek over organisatieadvies van 2012.

Dit maakte een vijfkoppige jury van de Orde van organisatieadviseurs (Ooa), een beroepsvereniging voor organisatieadviseurs, bekend tijdens de Dag van de Orde, een jaarlijks terugkerend evenement voor en door leden. Volgens het juryrapport vindt Kloosterboer ‘taal voor methodologische strategie, en maakt hij gehakt van veel van het denken en werken aan een strategie in bestuurskamers.’

Lees meer: Paul Kloosterboer schrijft boek van het jaar