SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Succes met e-commerce

ecio mVandaag is het door negen auteurs geschreven Succes met e-commerce verschenen. Het boek biedt een praktische handleiding voor de ruim 70.000 webwinkeliers in Nederland.

Steeds meer mensen beginnen een webwinkel. Alleen al het afgelopen jaar is het aantal webwinkels in Nederland gestegen van 45.000 naar 59.000 begin 2014. Inmiddels is het aantal webwinkels de 70.000 gepasseerd. Met deze explosieve groei ontstaat een gebrek aan kennis. Eén op de drie webwinkels heeft nog nooit winst geboekt en 50% van de mensen die een webwinkel runnen verdient hiermee geen modaal inkomen.

Lees meer: Succes met e-commerce

Huib Broekhuis: 'Het MBA-denken heeft zijn langste tijd gehad'

beyond mbaHuib Broekhuis, ondernemer in hart en nieren, komt met een inspirerend boek over de toekomst van het ondernemen: 'Beyond MBA'.

In dit boek laat hij zien dat het MBA-denken zijn beste tijd heeft gehad. In het huidige tijdperk is zakendoen om het zakendoen niet meer voldoende. Alleen ondernemers die de balans weten te vinden tussen purpose en profit kunnen rekenen op succes. Er is op dit moment een belangrijke verandering gaande die zijn weerslag heeft op het bedrijfsleven. Zo verlangen klanten meer dan een goed en betaalbaar product en zijn medewerkers op zoek naar betrokkenheid en betekenis in hun werk.

Lees meer: Huib Broekhuis: 'Het MBA-denken heeft zijn langste tijd gehad'

Topteams zijn toekomstmakers

topteamsWe bevinden ons in een transitie naar een nieuwe wereld. Een wereld die steeds sneller draait en om grote flexibiliteit en alertheid vraagt.

Hoe kan een team zich aanpassen aan deze steeds sneller veranderende omgeving? In Topteams zijn toekomstmakers leest u hoe u een harmonieus, toekomstbestendig team creëert. In dit boek leest u hoe u topteams creëert, door talent te zien en strategisch in te zetten.

Lees meer: Topteams zijn toekomstmakers

Klanthelden® in de 9+ organisatie

klantKlanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is een Klantheld®! U leest meer hierover in  'Klanthelden® in de 9+ organisatie'. Dit boek is recentelijk uitgebracht door Berry Veldhoen en Stephan van Slooten.

Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel ‘raken’. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.

Lees meer: Klanthelden® in de 9+ organisatie