SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 1999/7

Klachtenprocedure

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

8 adviezen om actief te kunnen luisteren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power Poster

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Maak optimaal gebruik van uw sterkten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u weet hoe u optimaal gebruik kunt maken van uw sterkten helpt dat u in een verkoopgesprek.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Als de tijd verstrijkt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Om iedere dag over meer verkooptijd te beschikken moet u tijd beschouwen als een waardevolle bron en hierin wijs investeren. Goed time management begint met de volgende regels.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe geeft u de juiste informatie aan uw klant?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Er is een bekende Engelse uitdrukking: Whats in it for me? Als succesvolle verkoper is het in uw voordeel om de essentiële betekenis van deze vraag in uw achterhoofd te houden terwijl u bezig bent met een (potentiële) klant.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Oplossingen voor twijfelaars

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Trek aarzelende kopers over de streep

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Aarzelende prospects weten vaak niet precies waarom zij aarzelen om hun handtekening onder een order te zetten. Een vierstappenplan om ze over de streep te trekken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Interesse voor klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Om uw klant te betrekken in het verkoopproces:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Blij met een klacht

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Paul Schmidt

Klanten klagen tegenwoordig niet meer... ze gaan gewoon naar een ander. Een zwart-witgedachte? Misschien wel. Maar het geeft wel aan dat een klant die een klacht indient, het goed met u voor heeft. Want u krijgt nog een kans om het morgen beter te doen dan vandaag.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Maak uw klanten gelukkiger!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

E-mail als verkoopmiddel

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

E-mail boodschappen zouden het verkoopproces moeten ondersteunen, niet hinderen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

In moeilijke tijden...

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Laten uw verkooptechnieken u tijdelijk in de steek? Neem onderstaande tips ter harte en uw prestaties schieten weer omhoog.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kwaliteit: subjectiviteit in uw voordeel

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Uw klanten hebben steeds meer keuzemogelijkheden. Ook uw interne klanten, uw collegas, hebben meer keuzen. Een ervaren en zelfverzekerde(!) medewerker die ook weet te verkopen is goud waard en hij kan dan ook min of meer kiezen waar en voor wie hij werkt...

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De telefonische handdruk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Handige tips voor klantenbinding

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Goede binnenkomers

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Hoe krijgt u een voet tussen de deur bij uw prospect? Zeven tips om toegevoegde waarde te bieden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Maak uzelf onmisbaar

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Voor veel producten geldt dat de klant bij talloze leveranciers en bij even zovele verkopers terecht kan. Zorg ervoor dat ze bij u komen!

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wijze woorden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Subtiel taalgebruik kan het verschil maken tussen de deur uitgaan met een order of met lege handen. Hieronder volgen enkele voorbeelden van goede reacties op tegenwerpingen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Haal het maximale uit uw beursdeelname!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Muys

Druk, druk, druk. Uw hoofd loopt om want binnenkort staat u weer op een beurs en er moet nog van alles gebeuren. Sales Power helpt u goed beslagen ten ijs te komen met dertig beurstips verdeeld over drie nummers.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De boze klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Inzez van Eijk

Moet u een klant met een klacht telefonisch te woord staan, pak hem dan zijn woede niet af. Laat merken dat u zijn gevoelens erkent en herkent. Onderstaande tips helpen u hierbij.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kunt u mij doorverbinden?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u weet hoe u met receptionistes, secretaresses en voice mail moet omgaan, is de kans groter uw prospect aan de lijn te krijgen. Gebruik onderstaande tips en u bent in het voordeel.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zelfevaluatie in vijf minuten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Geef uw verkoop vleugels

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

De volgende tips helpen voorkomen dat uw prospect terugkomt op de verkoop. U krijgt waarvoor u hebt gewerkt, terwijl u uw klant overtuigt dat hij de juiste beslissing heeft genomen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Leg de lat een streepje hoger

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Hoe bereikt u dat deze maand de beste maand in uw verkoopcarrière wordt?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.