Sales Power 2001/10
Hoe voert u een goed beursgesprek?
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Een bedankje
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Grossier in feiten
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Laat u zich in het verkoopproces leiden door wat u aanneemt over uw klanten en prospects of door feiten?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Onderscheidend verkopen op beurzen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Els Slijkerman endif; ?>Binnenkort staat u ongetwijfeld weer op één van de vele vakbeurzen. Vaak wordt zwaar geïnvesteerd om zo goed mogelijk voor de dag te komen met een opvallende stand en fantastische productpresentaties. Heel belangrijk, maar uw concurrenten doen dat ook… Hoe onderscheidt u zich dan nog?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Aardig, stil, of een aandachttrekker?
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Momenten van de waarheid op de beurs endif; ?>Ieder mens is anders, iedere klant dus ook. Definieer uw klant, zodat u uw gedrag daarop kunt aanpassen en zo tot verkoop kunt komen.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Netwerken op een receptie
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: De Verkoop Vraagbaak endif; ?>Zorg dat u niet tot de zogenaamde receptiehoppers gaat behoren die recepties bezoekt om als ongeleid projectiel de genodigden te bestoken met visitekaartjes.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Nieuwe baan
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Wat doet u als een klant waarmee u al jaren prettig contact hebt zijn bedrijf verlaat?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Zit mijn dasje goed?
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Bent u gekleed voor de gelegenheid?
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Het heeft u maanden gekost om een afspraak te maken. In uw beste pak verschijnt u vol zelfvertrouwen op het hoofdkantoor. U kijkt rond en realiseert u dat dit bedrijf op vrijdag informele kleding toestaat. De onderdirecteur verschijnt in een kakikleurige broek en een poloshirt. Au.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.18 tips voor succes
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Sales Profi endif; ?>Verkopers zijn iedere dag druk met het oriënteren op de markt, de onderneming en de klant. Om het overzicht niet te verliezen, vindt u hier 18 recepten die de verkoper succesvol maken.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Leg de lat hoger
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Vermijd de grafstem
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Communicatie Memo: Kort en goed presenteren endif; ?>Monotoon of met een grafstem spreken tijdens een presentatie levert waarschijnlijk geen geboeid publiek op. Het is belangrijk dat u uw stem op een goede manier gebruikt. Alleen zo kunt u de aandacht van uw publiek vasthouden.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Hoe verbeter ik mijn stem?
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: HP/De Tijd endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Een stem die klinkt als een klok
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: HP/De Tijd endif; ?>Onze manier van praten speelt een doorslaggevende rol bij hoe we overkomen. Toch denken we zelden na over het effect van ons stemgeluid.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Acteer als Colombo
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Sales Memos endif; ?>Inspecteur Colombo in de gelijknamige televisieserie had een aparte manier van afscheid nemen. Hij groette, liep weg, draaide zich dan om en stelde vervolgens nog een vraag. Gebruik deze Colombotechniek.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Zelf tegenwerpingen uiten
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: De Verkoop Vraagbaak endif; ?>Er is geen één klant die u meteen gelijk geeft als u de voordelen van uw product of dienst voor zijn bedrijf opsomt. Wees de klant voor door zelf de bezwaren al op een rijtje te zetten.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Geld maken met goede manieren
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Sales Profi endif; ?>Wie verkoopt, verkoopt ook altijd zichzelf. Een verkoper kan alleen winnen met persoonlijkheid en het juiste gedrag. Tips om in een goed blaadje te komen bij de klant.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Werk is meer dan alleen maar een baan hebben
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Andries Hoitsma endif; ?>Wilt u mijn ervaring weten met het kopen van een auto? Omdat ik een gebruikte auto zocht belde ik Anton. U kent Anton - de autoverkoper - nog uit mijn vorige “Wel”, zei Anton, “als ik een auto opspoor die u zoekt, bel ik terug”. Na twee weken ontving ik inderdaad een telefoontje en stond ik bij Anton in de showroom. Hij liet mij de auto zien die hij voor mij op het oog had. Die zag er goed uit. Uiteindelijk vroeg Anton mij f 21.000,- bij te betalen. Ik stond op het punt te beslissen maar twijfelde nog een beetje. Anton zag dat en zei: "Voor zover ik kan zien, is dit een goede auto, maar ik heb natuurlijk geen röntgen-ogen. Weet u, ik geef u een jaar garantie." En dus kocht ik de auto.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De non-verbale reacties van de verkoper
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Frank van Marwijk endif; ?>In het vorige nummer hebt u kunnen lezen hoe u aan de non-verbale reacties van een klant kunt merken of hij twijfelt, onverschillig is over uw product of bezwaar maakt. Om op deze houdingen zo goed mogelijk te reageren bestaan verschillende technieken.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Laat een boodschap achter
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De juiste gespreksopening
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: De Verkoop Vraagbaak endif; ?>Als u wilt opvallen, is het belangrijk om af te wijken van het standaardgedrag dat de klant verwacht. Een aantal technieken die u kunt inzetten.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.