Sales Power 2003/11
Stelt u zich eens voor!
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Jan-Willem Seip, Vendicum in Deventer endif; ?>Misschien heeft u het volgende wel eens meegemaakt: onverwacht in een korte tijd vertellen wat u doet en waar u werkt? Dat kan u op iedere willekeurige plek en elk moment overkomen.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Warmte uitstralen zonder woorden
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Communication Briefings endif; ?>Uw gezicht communiceert verschillende boodschappen zonder dat daar woorden aan te pas komen. Hoe zendt u de juiste signalen?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Leuke voorbeelden
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Weet hoe het werkt
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Wat moet u weten om een succesvol programma voor promotieartikelen te ontwikkelen?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Promotie-artikelen: zinvol of niet?
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>In de VS worden jaarlijks voor een slordige 14,9 miljard dollar aan promotieartikelen weggegeven. Maar zet het ook zoden aan de dijk of hoeven we er in Nederland niet op grote schaal aan te beginnen?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Het ego van de baas
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Management Support endif; ?>U kent ze wel, die charmante, alles kunnende en zeer attente managers. Ze hebben voor iedereen een aardig woord, maar is dat ook gemeend?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Verwachtingen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Invloed per verkoopfase
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Overtuig uw klant, Sales Vraagbaak endif; ?>Invloed uitoefenen op de relatie met de klant is van groot belang. Het zorgt ervoor dat u uiteindelijk met een order de deur uitwandelt. Maar hoe oefent u invloed uit tijdens de verschillende verkoopfasen?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De beginselen van het loven en bieden
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Selling Power endif; ?>Over bijna alles in het leven is te onderhandelen. Iedereen onderhandelt dagelijks met gezinsleden, collegas, meerderen. Onderhandelen met een klant is haast even gewoon. Enkele tips.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.De onderhandelingscyclus
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: In 9 fasen onderhandelen, Kluwer endif; ?>In het onderhandelingsproces zijn negen opeenvolgende fasen te herkennen, die in iedere onderhandeling weer terugkeren. We noemen dit de onderhandelingscyclus.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Effectief luisteren naar de boze klant
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: David Saxtby endif; ?>De eerste 10 tot 20 seconden van een telefonische klacht bepalen of u een klant behoudt of verliest. Gebruik de HEARD-methode om professioneel om te gaan met een klacht.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Verlaag de drempel voor een klagende klant
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Telefonische vaardigheden in 3 stappen, Kluwer endif; ?>Een klacht is een kans! Helemaal waar, maar dat maakt het omgaan met klachten niet eenvoudiger. Een klacht is en blijft een klacht en daar moet u als verkoper goed mee omgaan.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Gespleten persoonlijkheid
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Martijn Jacobs endif; ?>De verkopers die ik tegenkom, hebben vaak een gespleten persoonlijkheid. Neem nou de financieel adviseur die vorige week een bezoek aan mij bracht. Aardige vent. Wist alles over beleggingen, pensioenen, hypotheken … een echte vakman. En daarnaast: erg sympathiek. Het lukte hem om een informele sfeer te creëren waarin mijn vrouw en ik ons prettig voelden. Met een goed gevoel namen we daarom die avond afscheid. Hij beloofde ons snel een offerte te sturen voor de producten die ons aanspraken.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Regels bij prijsonderhandeling
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Met de klant praten over de prijs
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Ronald Swensson, Banyan in Hengelo endif; ?>Onderhandelingen tussen de verkoper en dezelfde klant komen in de loop van de tijd dikwijls terug. U moet dan wel on speaking terms zijn en samen door de bocht willen en kunnen. Hoe gaat u te werk?
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Zeg nee tegen stress
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Management Today endif; ?> U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.Sta uw mannetje
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?> Bron: Management Support endif; ?>De een spreekt makkelijker in het openbaar dan de ander. Maar een ding is zeker: uw presentatie staat of valt met een goede voorbereiding, zowel inhoudelijk als organisatorisch.
U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.