SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Management mei 2005

Hebt u klanten die waarde toevoegen?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Hubert Sistermans en Toine Philippa

In persoonlijke relaties (privé) controleren we continu of de ander ons nog aardig vindt. Zo bouwen we aan een relatie die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en respect. Maar zo gemakkelijk als we signalen in onze privérelaties opvangen en er wat mee doen, zo moeilijk pikken we die van klanten op. Jammer, want voor u het weet zijn ze ervandoor met een ander. Wat betekent klantwaarde voor u? Weet u wat uw klanten werkelijk denken en willen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Intensieve klantenservice leidt tot flinke omzetgroei

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Toon van Overbruggen

Hostingbedrijf Rackspace streeft vanuit het principe Fanatical Support ernaar de beste dienstverlener te zijn waarmee een klant ooit zaken heeft gedaan. Met een flinke omzetgroei als gevolg. De country manager Benelux van Rackspace, Anthony Carter, zegt: “Men is de slechte service van leveranciers zat.”

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het gaat vooral om de teamprestatie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jaap van Sandijk

Absolventen van de Nyenrode Sales Leadership Masterclass zijn actief in complexe salesomgevingen. In een serie artikelen blikken zij terug op deze opleiding en vertellen over hun eigen salesaanpak. Radboud van Hemel, key-account manager bij KEMA Consulting, heeft het onder meer over de meerwaarde en spanningsvelden van zijn activiteiten, klantfocus en het opbouwen van een klantrelatie. “Bij ons gaat het vooral om de teamprestatie”, zegt hij.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Talenten en gedrag als zachte succesfactoren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Paul Schmidt

Vorige maand hebben we de link gelegd tussen de denkpatronen en de drijfveren van verkopers enerzijds en de te leveren prestaties anderzijds. Nu gaan we dieper in op twee andere zachte kwaliteiten: de talenten en het gedrag van verkopers.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe werkt het in sales tussen onze oren?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Paul Groothengel

Verkooptrainer en -consultant Harrie van Heck ontwikkelde een nieuwe commerciële training gebaseerd op de nieuwste neurocognitieve inzichten en kwam daarbij in contact met opleider Gerjanne Dirksen en wetenschapper Jaap Murre. Sales Management bracht de drie experts bij elkaar.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.