SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: concurrentie

Als uw concurrent goedkoper is

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Eric-Norbert Detroy

"Uw concurrent is véél goedkoper", zei de klant tegen de verkoper, en op zijn gezicht was triomf te lezen. Wat nu? Hoe reageert u op zon mededeling? Zaai in elk geval twijfel. Dit stemt de klant tot nadenken.

Ook de verkoper kan te maken krijgen met het concurrentiebeding

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Mark Diebels

Het concurrentiebeding is niet iets wat alleen de werkgever aangaat. U, als verkoper, kan ermee te maken krijgen als u van baan verandert of voor uzelf gaat beginnen. Ook als uw werkgever vraagt een concurrentiebeding te tekenen, is het goed te weten wat dit precies inhoudt.

Ken uw vijand

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: BiZZ

Concurrenten zijn er in soorten en maten. Een greep uit wie u zoal kunt tegenkomen in die grote boze buitenwereld.

Een betere concurrent worden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Door gebruik te maken van het wedstrijdelement kunt u uw prestaties continue blijven verbeteren en uw concurrenten op hun terrein verslaan.

10 manieren om uw concurrent de baas te blijven

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power Poster

Bijzondere salesaanpak in verre van sexy branche

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Irene Herbers

Alleen people managers mogen blijven, een op kwaliteit gerichte aansturing, een planmatige verkoopaanpak, verkopers die durven te verleiden, relativerende offertes met humor... Het gaat om creativiteit en toewijding. Zo verkoop je een niet-sexy en nauwelijks onderscheidend product in een verzadigde markt aan niet-loyale klanten.

Download

Concreet onderscheiden als strategisch wapen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Menco Erenst

Zodra u het DNA van uw onderscheidend vermogen hebt ontrafeld, komt het erop aan uw meerwaarde te gelde te maken. Alles draait hierbij om de strategische communicatie van dit onderscheidend vermogen. De kans op orders stijgt aanzienlijk als u uw meerwaarde weet door te vertalen in unieke en tastbare klantvoordelen. Het strategisch vermarkten van uw onderscheidend vermogen levert dus meer op én het versterkt uw concurrentiepositie.

Download