Trefwoord: concurrentie
Als uw concurrent goedkoper is
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Eric-Norbert Detroy
endif; ?>
"Uw concurrent is véél goedkoper", zei de klant tegen de verkoper, en op zijn gezicht was triomf te lezen. Wat nu? Hoe reageert u op zon mededeling? Zaai in elk geval twijfel. Dit stemt de klant tot nadenken.
Ook de verkoper kan te maken krijgen met het concurrentiebeding
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Mark Diebels
endif; ?>
Het concurrentiebeding is niet iets wat alleen de werkgever aangaat. U, als verkoper, kan ermee te maken krijgen als u van baan verandert of voor uzelf gaat beginnen. Ook als uw werkgever vraagt een concurrentiebeding te tekenen, is het goed te weten wat dit precies inhoudt.
Ken uw vijand
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: BiZZ
endif; ?>
Concurrenten zijn er in soorten en maten. Een greep uit wie u zoal kunt tegenkomen in die grote boze buitenwereld.
Een betere concurrent worden
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power
endif; ?>
Door gebruik te maken van het wedstrijdelement kunt u uw prestaties continue blijven verbeteren en uw concurrenten op hun terrein verslaan.
10 manieren om uw concurrent de baas te blijven
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power Poster
endif; ?>
Bijzondere salesaanpak in verre van sexy branche
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Irene Herbers
endif; ?>
Alleen people managers mogen blijven, een op kwaliteit gerichte aansturing, een planmatige verkoopaanpak, verkopers die durven te verleiden, relativerende offertes met humor... Het gaat om creativiteit en toewijding. Zo verkoop je een niet-sexy en nauwelijks onderscheidend product in een verzadigde markt aan niet-loyale klanten.
Download
Concreet onderscheiden als strategisch wapen
if (!empty($article->author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Menco Erenst
endif; ?>
Zodra u het DNA van uw onderscheidend vermogen hebt ontrafeld, komt het erop aan uw meerwaarde te gelde te maken. Alles draait hierbij om de strategische communicatie van dit onderscheidend vermogen. De kans op orders stijgt aanzienlijk als u uw meerwaarde weet door te vertalen in unieke en tastbare klantvoordelen. Het strategisch vermarkten van uw onderscheidend vermogen levert dus meer op én het versterkt uw concurrentiepositie.
Download