SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: branche

SMA-bestuurslid Richard Kolster over Hét Sales Event 2005

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bernhard Rittger

Dat het salesvak sinds een aantal jaren een sterke ontwikkeling doormaakt, behoeft geen betoog. Een belangrijke rol in dit dynamische veld speelt de beroepsvereniging Sales Management Association (SMA), organisator van Hét Sales Event.

Download

Ook het weer verkoopt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Mirjam Vossen

De handel in weersvoorspellingen groeit. Via internet, i-mode en sms is er een weerbericht op maat voor elk. Maar echt big business is het weer nog niet: "In het buitenland concurreren we nog met staatsbedrijven", aldus Maarten Noort van Meteo Consult.

Download

Ik predik minder verkoopcontacten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bernhard Rittger

Tijdens Het Sales Event op donderdag 20 januari in de Efteling, presenteert de Sales Management Association (SMA) de opvolger van Rob Kriek als Commercieel Manager van het Jaar. Kriek was voorheen general manager bij Nashuatec Nederland en is sinds kort zelfstandig commercieel adviseur.

Download

“We zijn strategisch met de markt bezig”

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Lydia Lijkendijk

Sinds ruim anderhalf jaar is zij bij schoonmaakconcern Asito verantwoordelijk voor sales. Zij weet niet diepgaand alles over stoffers en schoonmaakmiddelen. Wel over vertrouwen als basis voor een goede relatie met klanten én medewerkers. En over het aanbrengen van focus. “Als je ergens op focust, gaat het groeien”, zegt Jolande Valk, een alleszins doortastende sales manager bij wie bilateraaltjes al gauw een halve dag duren.

Download

Persoonlijke clicks maken, pijn wegnemen en gunnen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bernhard Rittger & Ria Harmelink

Een hele reeks interactieve lezingen en workshops, verzorgd door deskundigen van naam, kon zich net als in voorgaande jaren verheugen in een grote belangstelling van het vakpubliek. Terwijl de gevarieerde beursvloer met producten en diensten voor commerciële professionals eveneens de nodige aandacht trok, waarbij ruimschoots werd genetwerkt en zaken werden gedaan. Kortom: een geslaagde Nationale Salesdag 2008, al waren er wat minder bezoekers dan bij de eerdere edities.

Download